Smokey eye palette, check!

Hejsan allihopa!
förlåt för att jag  inte uppdaterat något på länge, men har inte vetat vart systemkameran har vart men nuså hitta jag den! så nu kommer de bli mer som händer på bloggen.

fick en palette som jag lääänge velat ha, smokey eye paletten! färgerna är så perfekta nu på hösten.
älskar ju sotningar så denna passar mig perfekt. i paletten finns de mest matta färger men också några skitsnygga skimmriga färger, dom har jag dock inte provat än, men de kommer! med en primer under dessa skuggor kan de inte bli fel! nu ska jag snart beställa contour & blush paletten från kosmetikan med, de blir nästa inköp! har nämnligen inga fina rougher.
men nu tänkte jag visa lite sminkningar som jag gjort med min nya palette.

hade fint! puss haj!

















Kommentarer
Postat av: Becky

Vart köpte du paletten? Och går du någon stylistlinje eller har du lärt dig sminka så fint själv? :)

2011-10-10 @ 14:28:34
Postat av: Anonym

på Kosmetikan.se

och nej de har jag inte, självlärd :)

2011-10-19 @ 17:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0