Theese colours knocks me out...

God middag på er!
har dragit på mig en sån dunder förkylning. ont i halsen,bihålorna och huvudet!
så nu när jag ligger hemma och känner mig krasslig så bestämde jag mig för att vara lite kreativ och göra en liten sminkning med massa fin fina färger, de piggar alltid upp!

så detta är en riktig färgbomb, alla färger kommer ifrån den matta 88 paletten och skimmriga 88 paletten. den oranga jag har använt kommer dock i från viva la diva. men resten kommer i från paletterna!
hoppas ni tycker om den! ha en fortsatt bra dag!











hej på er!

Kommentarer
Postat av: Nate

Jisses vad snyggt, kvinna!

2011-12-09 @ 21:18:56
URL: http://mygiftandmycurse.blogg.se/
Postat av: Johanna Kvarnström - makeup artist

Fint! :) Bra blogg du har!


Kika gärna in på min sminkblogg.. Kram

Svar: Tack så jättemycket! Absolut det ska jag göra! kram!
Ellen Svensson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0