Jag och min älskade vän Beatrice!

herregud va de bloggas i dag! redan 3.e inläggget för i dag, känns bra att vara igång igen!
tänkte visa liet bilder som jag tog här om dagen när jag va med min underbara och bästa vän Beatrice.

så de blir bara lite smått och gott!  smink och lite andra mysiga bilder! :D


först sminkningen på min fina vän! fixade i ordning hennes bryn också, och fyllde i dom lite med en brun ögonskugga!



denna sminkningen är också jättefin att ha på en bal!  guld och chocklad brunt tillsammans tycker jag är så himla fint! och de framhäver beas grönblå ögon jättemycket.



Bea tyckte de va kul att fota mig när jag sminka mig så här kommer lite  bilder!


OM NI UNDRAR VAD LÄPPSTIFTET HETER SÅ KOMMER DE FRÅN CLAUDIA.
och är nummer 157!  älskar riktigt färgstarka läppar! nästa läppfärg jag ska inskaffa ska bli ett orange läppstift, sommarens färg och de är så snyggt tycker jag!








är fullkomligt kär i beas klargröna ögon...hjärtattack!



läppstiftet jag och bea har på oss är ett skitsnyggt vardagsstift från Make up store och de heter Wobble!

det va alla bilder! :D 
puss och kram på er / Ellen




Kommentarer
Postat av: beatricewittbom

åh vad vackra vi är! <3 fyy jag blir helt klart stört kåt när jag ser bilderna...<3 älskade underbara ellen!! (: ♡

2011-05-25 @ 22:19:02
URL: http://hoppsadel.blogg.se/
Postat av: Ellen

aw! ja jag med! säger ju näsan SWIIING i byxan haha!

älskar dig bästa vän.

2011-05-25 @ 23:26:09
URL: http://ellenesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0