första sminkningen på sååååå länge!

hej på er allihopa!
kan inte fatta att de va ungefär ett halv år sedan jag la upp en sminkning sist.
kan inte fatta hur fort tiden går!  men nu har jag äntligen min kamera så nu ska jag lägga upp så mycket som jag kan och så ofta jag kan! låter de bra? ;)

eftersom de va så längesen jag la upp en sminkning så gjorde jag en lite färgglad sminkning i dag! varma härliga sommarfärger, röda,oranga och bronsiga toner!
hoppas ni tycker om den. kommer upp fler make-uper strax!







ha en fortsatt underbar dag!
nu ska jag själv lägga mig i soffan och bara gotta mig hehe! :D

Kommentarer
Postat av: I love this xxx

2011-06-13 @ 21:43:39
Postat av: its me Bernadetta :)

2011-06-13 @ 21:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0