SVART SOTNING MED LJUST GLITTER!

detta är ju nästan samma som min andra vanliga sotning, men på denna la jag ljust glitter längst in, för att det inte ska bli så mörkt och kanske lite snyggare nu på våren med lite med ljust, så gjorde en sotning med lite ljust i!
låter ju lite smått knasigt jag vet, men sotning är ALLTID snyggt, och det är nog den lättaste sminkningen man kan göra, använder bara en svart färg och en skuggpensel, sen inget mer...eller inget mer nödvändigt i alla fall.
den här passar ju till alla hårfärger och ögonfärger, därför jag gillar denna VÄLDIGT mycket!
hoppas ni tycker om den också! 

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Lisa

DENNA VILL JAG SE STEG FÖR STEG :D

2010-06-12 @ 16:16:28
URL: http://lisavictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0