NATURLIGA BRUNA!

känns som det var evigheter sen jag ladda upp, men nu kommer en naturlig brun sminkning som du kan ha varje dag:) men även till fest om man vill ha det mer enkla rena och klassiska.
la till lite vit kajal för att öppna upp ögat mer. men jag hade lite brott när jag gjorde den så ursäktar för att den är lite smått kladdig och så.
men hoppas ni tycker lite om den i alla fall!
den här sminkningen passar alla! brunetter som rödhåriga som blondiner. även dom med alla färger på ögon. en naturlig sådan!
glöm inte att kommentera! :D för gör ni de blir jag jätteglad!
vilken ska bli den nästa sminkningen tycker ni? KOMMENTERA :D

pöss och kram Lellen!

Kommentarer
Postat av: Julia.

DET ÄR DEN JAG VILL HA PÅ SKOLAVSLUTNINGEN!! :O

du måste lära mig den, as snygg! <3

2010-05-13 @ 13:36:41
URL: http://jjuulliiaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0