färgklick!


här var det lite färg ja!  
UNDERBART enligt mig, färg är alltid härligt nu på vår och försommaren!
syrran ville att jag skulle göra en sminkning som skulle vara lite färgsprakande och smått 80-tal!
tänkte att detta kanske kunde vara något sånt.
lite roligt att lägga upp något med färg också!
märkt att jag är slarvig när det gäller sminkningarna, så får allt bättra mig på detta!
denna sminkning passar nog bäst på dom med mörka ögon, dom med mörka ögon framhäver  färgerna mer än blåögda. men visst klart blåögda kan ha denna sminkning också, men den rekommenderas mer till brunögda eller dom med mörka ögon:)
hade bra alla glada därute!

Kommentarer
Postat av: Julia.

Den hära va också as cool :)

Håller på med din design, den blir liite annorlunda en va vi sa.. :)

Men den är stil ren ;) haha <3

kan du inte göra någon sån där väldigt väldigt gullig sminkning :)

2010-05-13 @ 13:38:27
URL: http://jjuulliiaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0