hej och hopp!

Nu är jag verkligen så dålig på att lägga upp grejer på bloggen. jag är så himla trött nuförtiden.
skolan tar helt och hållet kol på mig, så ska bli så himla skönt med ett lov! det är så efterlängtat!
så, JAG BEHÖVER LITE INSPIRATION! men senare i dag kommer de i alla fall upp en fest sminkning som passar perfekt till nyår! det blev en blå sotning, som jag blev riktigt förtjust i, det blir nog den sminkningen jag själv kommer ha på nyår! det kommer bli kanon.
så... GE MIG INSPIRATION! BILDER PÅ KÄNDISAR/DJUR/MÖNSTER eller ja precis vad som helst!
det skulle göra mig jätteglad!
så här kommer en bild på mig och syster så länge!
ha en fortsatt trevlig dag alla.
hej på er!

Kommentarer
Postat av: Julia

PAPEGOJA! KATT! xD

2010-12-16 @ 15:07:51
URL: http://jjuulliiaagustafsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

rymdvarelse :D

2010-12-19 @ 19:23:52
URL: http://lisavictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0