TJEJKVÄLL MED MASSOR AV SKRATT OCH SMINK!

halli hallå!
gudanas va längesen jag la upp något! nu är det minsann på tiden.
tänkte lägga upp lite bilder från smink kvällen med Tina Hedin och Joanna Johansson :)
vi börjar med tina:D
hennes sminkning blev en blå, för att framhäva hennes gudomliga bruna stora ögon!  :D måste säg att blått va verkligen hennes färg! såå fint! (lägger upp senare vad jag använde för smink)
tina ville ha en guld brun sminkning, så det fixa vi det också;)
fick bara denna bilden av joanna men vad jag använde va en ljus skimrande färg i det inre hörnet, ungefär 1/3 av ögat, sedan tog jag en väldigt guldig färg i mitten av ögat. sedan de la jag på en slags "guld kräm" på sista delen av ögat för att min svarta färg skulle fastna bättre, och få en finare guldskimrande färg. sedan jobbade jag med fina övergångar från den ena färgen till den andra. lägger även upp vad för smink jag använde till denna :D
dags för joanna! :D
det här blev sminkningen på joanna! hon ville ha gröna färger så jag försökte göra något fint av vad jag hade :D
tycker att dom gröna färgerna framhäver hennes ögon väldigt mycket. grönt va verkligen joannas färg,tummen upp! (vad jag använde för smink kommer även upp på denna)
sedan ville joanna ha något lite mörkare och "ballare" haha :D
så jag tänkte att en svart sotning skulle kanske sitta fint, så det körde vi på!
så det blev en liten rock joanna efter vi va färdiga med smink och hår,
super läckert!
PÖSS SÅ LÄNGE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0