everyday smokey eye!

god kväll god kväll!
hade verkligen ingenting att göra nu så jag bestämde mig för att göra en sminkning du kan ha vid dom flesta tillfällen!
om du ska på fest eller till skolan, älskar denna sminkning för att den är så himla enkel att göra!
så här kommer en tutorial på den!
1. först lägger jag primer över ögonlocket, sedan la jag på en guldkräm för att den svarta färgen skulle fastna bättre och för att göra den svarta färgen lite med skimrande.
2. nu applicerar jag den svarta skuggan längst ut på ögonlocket.
3. sedan tar jag en fluffig mjuk borst och suddar ut färgen i små cirkelrörelser under glob linjen och en bit upp mot ögonbrynet.
4. sedan tar jag en kajal och lägger den precis under frans raden och suddar ut den med en kantborste.
5. sedan tar jag kajalen och lägger den längs hela vatten linjen och applicerar sen mascara :)
så det ser ut såhär... klart!
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0