tre nya läppglans i sminkväskan!

god kväll alla!
tänkte visa upp 3 riktigt härliga läppglans som är nya.
köpte tre för 99 SEK på lindex.
och dom har en jättehärlig konsistens! inte så klabbiga utan bara fuktande.
och dom smakar jättemums, jordjubb! och de är ju alltid ett plus :)


dessa tre fick det bli!



den ljusa längst till vänster är nummer 60 och den längst till höger är nummer 33.
den i mitten vet jag inte vad de var för nummer på den, tyvärr :(

såhär ser dom ut på läpparna:



alla färger är jättesnygga på! och rekommenderar verkligen dessa läppglans STARKT!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Shiiiet! det sista var ju helt fantastisk! :D min favorit!

2011-07-02 @ 20:38:04
URL: http://joannaolivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

de är min favorit också! :D den är skitsnygg!

2011-07-02 @ 21:12:26
Postat av: Puttesson

Snygg blogg. Snygga läppar :) Är de dina?

2011-07-03 @ 10:16:34
URL: http://www.love-test.biz
Postat av: Ellen

tack så jättemycket! designen är inte färdig, så de får bli såhär så länge! :) nämen tackar tackar! ja visst är de mina :)

2011-07-03 @ 21:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0