SVART & ROSA!

här kom en till färgglad sminkning! tyckte det var så himla roligt med färg så tänkte att jag gör en till ;) 
den här är väldigt snygg nu i sommar när man är solbränd och fin! som starka färgerna framhäver ögat väldigt mycket. väldigt snygger att ha på fest!
nu glömde jag visserligen min eyeliner, eller den hade sprungit i väg någonstans, så ja den ser liten naken ut sminkningen, så glöm inte eyelinern om ni ska göra denna:) för eyelinern ramar in ögat så snyggt när man har en sån här sminkning med starka färger!
som ni ser har jag lagt den mörka färgen precis under globlinjen, det öppnar upp ögat mycket mer och gör färgerna mer starka! så det är ett tips! och det är inte svårt alls. 
hoppas ni tyckte om den! glöm inte kommentera !
hade bra alla underbaringar där ute! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Asså ellen, jag fattar verkligen inte hur du gör detta, gryymt ;o jag vill också kunnna :D

2010-05-30 @ 11:41:13
URL: http://lisavictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0