HÅRDAGS MINA BRUDAR!

jo...efter sminket och allt så tänkte vi fixa lite hår också, blev inget avancerat precis men ja! :D
tinas frisyr blev en uppsättning med en inbakad fläta längs ena sidan,sedan satte jag upp det i en hästsvans och tuperade lite granna för att få lite volym! :D
sådära blev det! :D
sen va det dags för joanna!
hon va helt inne på det där med rockstilen så jag bestämde mig för att göra en uppsättning där också, gjorde 2 små vanliga flätor längs båda sidorna som anslöt till hästsvansen. hästsvansen tuperade vi också lite mer än tinas och lite högre upp på huvudet också. hennes lugg tuperade jag lite och sedan la jag den bak och gjorde en slags elvis lugg! läckert tycker jag och det passa joanna riktigt mycket :D
så här är hon!
och här är båda brudarna! :D  snygga som alltid!
tvungen att avsluta inlägget med en bild på tina... som är min favorit sommarbild för 2010 :D
är den inte helt underbar?! :D
hade fint allihopa puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0