Nu börjas det igen!

God afton!
herregud va längesen det var man uppdaterade, men nu ska jag börja igen. Har fått en ny systemkamera så nu kan jag börja lägga upp bilder. lovar att jag ska vara med aktiv. Lovar. Har tagit lite bilder med kameran så nu kommer gamla sminkningar som jag hoppas ni får glädje utav! En sotning som går i lila toner med hallonrött färgat läppstift. En sminkning för de djärva som vågar köra färgstarka läppar och en mörk sotning samtidigt, själv så tycker jag det är dö läckert! Hoppas ni tycker om den!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: joanna

ååh va glad jag blev när detta inlägget poppade upp! :D

Svar: Åh va bra! du är för söt du Joanna :D
Ellen Svensson

2013-02-04 @ 23:42:01
URL: http://joannaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0