de enkla går oftast hem!

god kväll! här sitter jag och har inget för mig, så jag koll igenom bilder och hitta den make-upen som jag hade för några dagar sen. så här kommer den! enkelt sminkning som går på under 5 minuter. 1 brun matt ögonskugga på en skimmrig primer, de är lite såhär jag går till skolan, lite sotade ögon och är inte allt för svårt att göra när man är trött.  trycker bara på ögonskuggan med en hårdare pensel och sen skuggar jag ut alla skarpa kanter med en större mjukare och fluffigare pensel.


men får hoppas ni tycker om den! glöm ej kommentera om de är något ni funderar över eller om de är någon speciell sminkning ni vill se! :)
pöss haj!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0