I feel my heart start beating too my favorite song

hejsan!
denna sminkning gjorde jag i går. skulle egentligen bara göra en vardags sotning, men kände att de börja spåra ut lite så jag gjorde en lite mer dramatisk sminkning i stället, en cut crease och lite arabisk make up över det hela. fullkomligt älskar denna sminkningen, den ger verkligen ögat ett lyfts och framhävs på ett fint sätt!
tycker att svart och guld är så himla snyggt i hop. ger de en härlig lyster!  föresten, drar till hultsfred snart, onsdag till söndag så kommer inte kunna uppdatera bloggen då, men jag kommer slänga upp en massa härliga festival bilder när jag kommer hem!

här är i alla fall lite bilder på sminkningen, hoppas ni tycker om den! :)




hade så bra allihopa! så hörs vi snart! :D


Kommentarer
Postat av: emmy

jättefin sminkning ellen! saknar dig och tycker att vi ska ses snart <3

2011-07-13 @ 13:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0