hår inspiration?

godkväll, nyår i morgon! skönt med nystart, nytt år och allt!
lite hår inspiration såhär på kvällskvisten är kanske inte helt fel?
gjorde denna lilla frisyr på min kompis för någon månad sen och glömt lägga upp bilden så här kommer den! perfekt lägligt till nyår. de är en vattenfalls fläta (waterfall braid) skitsnyggt tycker jag!
om ni vill se hur man gör den så finns de massor av bra klipp på youtube! checka in vettja!

och såhär blev de när jag gjorde de!
jag börja från ena sidan och gick hela vägen på andra, blev riktigt häftigt. och är inte svårare än inbakad och utbakad fläta!
 

Gott nytt år på er alla! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym ;)

Hur har du gjort detta?

2012-09-29 @ 12:08:35
URL: http://Www.jessicaschedrin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0