you're everything I need my beautiful rose,I'll take care of you.

god kväll god kväll!
jag har tänkt på att snart är det halloween min favorit högtid på hela året! så himla rolig årstid så kan man spexa med smink och annat kul! :D
jag har kollat runt lite på olika vampyr sminkningar, så fick bli såhär!
jag kommer lägga upp en massa sminkningar nu framöver som har med halloween att göra...i alla möjliga teman!
hoppas att ni tycker om denna!
god natt allihopa! skriv gärna en kommentar om va ni vill se för sminkning! :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Rosa bakelse!!! :D

2010-10-20 @ 21:44:30
URL: http://jjuulliiaagustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA ska se vad jag kan göra utav de ^^heheh! ska vi nog lösa :D

2010-10-20 @ 21:46:06
Postat av: helen - skönhetsbloggen

Snyggt :)

2010-11-21 @ 21:29:18
URL: http://hiilen.blogg.se/
Postat av: Ellen

Taack så hemskt mycket!:)

2010-11-23 @ 15:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0