söndag...och i morgon är det måndag...

hopp här sitter och och inte gör någonting alls, helgen har vart mycket bra, på valborg ble det Jennifer, Linnea,Frida,kajsa och evelina, riktigt trevligt måste jag säg! :D
och på lördagen blev det mys med lilla mamma och syrran fanny, skönt att ta det lugnt med dom nära och kära:)
och i dag har jag vart på syrrans job hela dagen, bil museét. hon ville ha lite sällskap där så jag tänkte vara en snäller syster och ställde upp på de.
i morgon börjar en ny vecka och en ny dag, måndagar är ju alltid lite jobbiga...men i morgon så får jag träffa min underbaraste Julia Gustafsson! min lilla favorit, det var 6 veckor sen vi träffades senast typ! helt galet! ska bli så himla roligt att träffa henne :D
nu får jag väl ta och sova lite granna så jag orkar upp til skolan i morgon, ha det bra alla där ute!


sov gott och godnatt alla underbaringar!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0