There's no way that I could possibly forget him like he got me and forgot me.

god eftermiddag alla underbara! :)
jag hade lite tråkigt i dag så jag bestämde mig för att göra en lite mer dramatisk sminkning i dag.
inspirerad av s t j ä r n f a l l.
hoppas att ni tycker om den :)
skriv gärna en kommentar om ni har någon sminkning ni vill se, eller skicka en bild på något som jag kan ta inspiration i från.
eller välj någon kändis som jag ska ta inspiration i från. :) vad som helst! bara att kommentera de så ska jag se om jag kan göra något utav de!
kram!

Kommentarer
Postat av: Frida

WOW VA SNYGGT!

Ellen någon gång får du fan sminka mig. (a)

2010-08-23 @ 16:10:03
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Taaack Frida! :D

jaa fan va kul!!!!!!! GÖR JAG MER ÄN GÄRNA BABE :D



2010-08-23 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0