Real friendship can see tears behind a fake smile.

hejsan allihopa!
tänkte lägga upp min favorit dags sminkning.
det är ett sotat öga, jag har bara använt två skuggor, en matt svart och en vanilj vit färg.
tycker det är en perfekt dags sminkning, passar i alla lägen enligt mig.
sotningar funkar ALLTID!
sen behöver man ju inte använda svart, man kan ha vilken färg man känner för att använda, + att sotningar är jättelätta att göra, tar bara 5 min... MAX! så det är perfekt om man har lite ont om tid på morgonen och ändå vill se lite fixad ut.
så en snygg bas och en mattsvart färg och en fluffig skuggborste och massor av mascara är egentligen allt du behöver.
hej på er! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0